ZoMoet werkwijze voor een aanvraag / vacature
Het heeft een reden dat u een aanvraag uitzet bij een bureau. Wij begrijpen dat en weten ook dat u zorgvuldig om wilt gaan met uw tijd en budget.
Hieronder vindt u onze procedure voor een aanvraag:
- Meld uw aanvraag / vacature bij ons aan! Dit kan op 3 manieren, namelijk via onze site, telefonisch en via de mail;
- We nemen binnen één werkdag contact met u op om de functie te bespreken en indien gewenst een persoonlijk gesprek in te plannen, om de functie nader te bespreken;
- Geschikte kandidaten worden gesproken en geselecteerd. Tijdens deze stap controleren wij het ID bewijs, de relevante diploma’s, bij freelancers controleren wij op juistheid en geldigheid van de VAR, daar waar dit voor het werk noodzakelijk is, op de aanwezigheid van een recente VOG en uiteraard bellen we de referenties na;
- Geschikte kandidaten worden via de mail aan u voorgesteld onder vermelding van een motivatie, beschikbaarheid en het uurtarief;
- Nadat u een keus heeft gemaakt volgt er een sollicitatiegesprek waarbij een medewerker van Zomoet aanwezig zal zijn. Mocht u dit liever niet willen, geen probleem;
- Nadat u een keus heeft gemaakt, zorgen wij er voor dat alle informatie voorhanden is om een overeenkomt op te stellen. Deze wordt dan opgesteld en verstuurd.
Lukt het ons na alle werkzaamheden en tijd toch niet om een geschikte match te maken? Geen probleem, wij werken op een “no cure no pay” basis.
Niet alleen omdat het kan, maar omdat wij vinden dat het ZoMoet. Vindt u ook dat het ZoMoet, dan kunt u meteen uw aanvraag bij ons neerleggen. Wilt u meer weten over onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op voor het maken van een afspraak.